Z rynku FMCG

  • SPAR kolejny rok z rzędu angażuje się w akcję „Posadźmy razem drzewa”. Kampania potrwa do 22 kwietnia, czyli do Dnia Ziemi. Do puli środków na sadzenie drzew przyczynia się każdy, kto robi zakupy w sklepach SPAR. Analogicznie jak rok temu, SPAR od każdej transakcji zrealizowanej w sklepach przeznacza 1 grosz na sadzenie drzew. Tę ważną dla środowiska akcję zainicjował... Czytaj więcej »

  • Kwietniowe temperatury dały Polakom nadzieję na szybkie nadejście lata. Piękna pogoda nie tylko zwiastuje nadejście dłuższych dni, ale także otwarcie sezonu coraz większej dostępności świeżych owoców i warzyw z Polski. W ofercie sklepów Carrefour Polska pojawiły się już pierwsze polskie truskawki, które sieć wprowadziła pod marką własną wraz ze swoimi krajowymi dostawcami. Czytaj więcej »

  • Milion piw więcej od PINTY

    Czwartek, 11 kwietnia 2024

    Do końca lipca br. rzemieślniczy Browar PINTA planuje uruchomić nową linię do puszkowania piw i zainstalować 11 dodatkowych zbiorników, co pozwoli zwiększyć produkcję browaru o około milion półlitrowych piw rocznie. Czytaj więcej »

  • Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla mieszkańców Warszawy i okolic, obejmuje m. in. ofertę kawiarni oraz kawę i akcesoria do jej przygotowania. Czytaj więcej »

  • Hochland Polska skupuje mleko od ponad 500 dostawców z rejonów zwanych „zielonymi płucami Polski” wiedząc, że podstawą udanej współpracy jest partnerstwo i stałe zwiększanie kompetencji w zakresie zrównoważonej produkcji. Dlatego firma, we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka, zaprosiła dostawców do Akademii Nowoczesnego Hodowcy. Podczas... Czytaj więcej »

  • Lifelong learning, czyli idea uczenia się przez całe życie, jest niezwykle ważna z punktu widzenia zachowania kondycji umysłowej, rozwoju intelektualnego i relacji międzyludzkich. Ta koncepcja jest także szeroko promowana w krajach UE, gdzie miliony dorosłych po zakończeniu edukacji formalnej poszerzają swoją wiedzę i zdobywają nowe umiejętności. Sieć Żabka także daje swoim... Czytaj więcej »

  • Akademia Handlu Detalicznego to program rozwojowy dedykowany przedstawicielom sił sprzedaży Traders, który został uruchomiony przez sieć hurtowni MAKRO Polska w kwietniu 2022 roku. Jego głównym celem jest wsparcie uczestników w budowaniu praktycznej wiedzy na temat sektora handlu detalicznego. Od początku działania Akademii w szkoleniach wzięło udział 250 osób. Projekt ma zasięg... Czytaj więcej »

  • Manufaktura Doti oblewa wszystko

    Środa, 10 kwietnia 2024

    Przed Światowym Dniem Czekolady 12 kwietnia Czytaj więcej »

  • TPM Excellence Award to potwierdzenie osiągnięcia przez Bahlsen Polska zarządzania klasy światowej (WCOM - World Class Operations Management) w fabrykach w Skawinie i w Jaworniku. Czytaj więcej »

  • Imperial Tobacco otwiera nowe biuro w Poznaniu

    Poniedziałek, 08 kwietnia 2024

    Imperial Tobacco Polska S.A., część grupy Imperial Brands PLC, globalnego producenta wyrobów tytoniowych, otwiera nowe biuro w Poznaniu, w biurowcu Nowe Garbary Office Center przy ulicy Małe Garbary 9. Czytaj więcej »

  • Racjonalne odżywianie nie musi iść w parze z czasochłonnym procesem planowania oraz przygotowywania posiłków – przekonują przedstawiciele Grupy Żabka. Zgodnie z tą tezą prezentują przygotowaną dla konsumentów ofertę zbilansowanych dań gotowych i zdrowych przekąsek marek własnych z etykietą „Porcja DobreGO!”. Czytaj więcej »

  • 3 kwietnia 2024 ruszyła IV edycja konkursu „Lekcja Nieśmiecenia”, czyli projektu ekologicznego, organizowanego przez firmę Henkel Polska oraz Fundację Nasza Ziemia. Jest on skierowany do szkół podstawowych, przedszkoli oraz placówek oświatowych i ma na celu teoretyczną oraz praktyczną naukę ekologicznych nawyków, związanych z segregacją śmieci. Na zwycięzców czekają... Czytaj więcej »

  • Japonia – kraina harmonii smaku i sztuki życia. To kraj, w którym jedzenie jest istotną częścią codzienności, kultywowane z pasją i dużą uważnością. Dlatego już od poniedziałku, 8 kwietnia, Lidl Polska zaprasza na kulinarną podróż po japońskiej kuchni. Sieć rozpoczyna kolejny nowy tydzień tematyczny, podczas którego klienci poczują namiastkę kraju kwitnącej wiśni. Czytaj więcej »

  • W Polsce rozgorzała debata na temat e-papierosów jednorazowych. Ministerstwo Zdrowia zapowiada radykalne działania, prowadzące do wprowadzenia ich całkowitego zakazu sprzedaży. Jednym z argumentów za wprowadzeniem zakazu sprzedaży e-papierosów jednorazowych jest ich popularność wśród młodzieży oraz możliwość zakupu online. Czytaj więcej »

  • Udany pilotaż dotyczył użytkowania aut elektrycznych w transporcie ciężkim. Podczas dwutygodniowego testu ciężarówka z wodą źródlaną Żywiec Zdrój przejechała po Polsce ponad 2200 km. Redukcja emisji gazów cieplarnianych w stosunku do tradycyjnych rozwiązań wyniosła 3,9 tony. Działanie to wpisuje się w wieloletnią strategię zróżnicowanego rozwoju Żywiec Zdrój, która... Czytaj więcej »

  • To już druga edycja tego globalnego wydarzenia #HEINZSelectionFinals w Polsce. Wśród tegorocznych finalistów znalazło się dwadzieścia burgerowni wyłonionych na podstawie rekrutacji online. Pojawiło się wiele nowych twarzy, a także uczestnicy, którzy postanowili ponownie zmierzyć się z wyzwaniem. Burger Masterzy poza umiejętnościami kulinarnymi i kreatywnością musieli wykazać... Czytaj więcej »

  • Carrefour uruchamia koncept C4NDYLAND

    Piątek, 05 kwietnia 2024

    Carrefour Polska otworzył w Centrum Handlowym Westfield Arkadia w Warszawie nowy koncept handlowy pod nazwą C4NDYLAND. Jest to wydzielona strefa ze słodyczami i oryginalnymi produktami spożywczymi z całego świata, których do tej pory nie można było kupić stacjonarnie na polskim rynku. Uroczyste otwarcie nowego konceptu odbędzie się już dziś (5 kwietnia), w godz. 15:00-19:00. Czytaj więcej »

  • Jak pokazują badania przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Wyborowa Pernod Ricard, Polacy relatywnie rzadko analizują treść etykiet alkoholi w porównaniu z innymi produktami spożywczymi. Oczekują jednak od producentów napojów alkoholowych wyczerpujących i łatwo dostępnych informacji na temat składu produktu, wpływu alkoholu na zdrowie czy odpowiedzialnej konsumpcji. W... Czytaj więcej »

  • Carrefour Polska uruchamia drugą odsłonę akcji, której celem jest pobudzenie drugiego obiegu na rynku odzieży. W ramach projektu realizowanego z marką Ubrania Do Oddania sieć zachęca swoich klientów do oddawania używanych ubrań zamiast wyrzucania ich do śmieci. W ramach tej edycji akcji, za każde oddane 10 sztuk odzieży, butów lub akcesoriów, klient otrzyma e-kupon o wartości... Czytaj więcej »

  • Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek kontynuuje swoją misję tworzenia przyjaznych miejsc dla dzieci w szpitalach na terenie Polski. W ramach ogólnopolskiej akcji "Serenada dla dzieci" firma otworzyła w tym roku 6 nowych Serenadowych kącików zabaw. Te inspirujące miejsca dla najmłodszych powstały w: Lęborku, Bartoszycach, Dziekanowie Leśnym, Pasłęku, Środzie Wielkopolskiej i Malborku. Czytaj więcej »

  • Już tylko 2 tygodnie dzielą nas od wyjątkowego wydarzenia - konferencji Meet Commerce Polska. Czytaj więcej »

  • Branding Ovation to spotkanie producentów i specjalistów marketingu w ogrodnictwie. W programie solidna dawka wiedzy o budowaniu marki i 14 prezentacji konkursowych. Gościem specjalnym Piotr Bucki - twórca pięciu najlepszych prezentacji na konferencjach „I Love Marketing”. Poznamy „Jagodową Markę Roku 2024” i 6 najlepszych marek gatunkowych - Truskawkową, Borówkową, Malinową,... Czytaj więcej »

  • Święta Wielkanocne to jedna z najważniejszych okazji sprzedażowych w roku dla firm z sektora spożywczego, w tym dla branży czekoladowej. Na naszych stołach goszczą wtedy sałatki, jajka oraz przeróżne wypieki i słodkości. Jest to także czas wspólnego gotowania, pieczenia i smakowania ulubionych potraw i słodyczy – niestety, upływający w ostatnich latach także pod znakiem... Czytaj więcej »

  • Fundacja Carrefour, w ramach wspierania polskich organizacji pozarządowych, przekazała 30 000 euro Stowarzyszeniu Wiosna. Stowarzyszenie przeznaczy środki na zakup towarów i produktów pierwszej potrzeby dla wolontariuszy zaangażowanych w Szlachetną Paczkę. Celem wspólnie realizowanego projektu jest dalsza walka z wykluczeniem społecznym w Polsce. Czytaj więcej »

  • DHL eCommerce Polska ogłasza nawiązanie bezpośredniej współpracy z siecią sklepów Żabka. Nowy model kooperacji, oparty na bezpośredniej umowie obu partnerów, pozwoli na zwiększenie efektywności sieci DHL POP i zoptymalizuje proces zarządzania przesyłkami, dając jednocześnie możliwość realizacji wspólnych działań promocyjnych i komunikacyjnych. Przesyłki DHL obsługiwane... Czytaj więcej »

  • Na przedświąteczne zakupy wybieramy się najczęściej do dyskontów. Pomimo dwóch lat wysokiej inflacji większość Polaków zamierza spędzić Wielkanoc tradycyjnie, nie rezygnując z ulubionych i znanych od lat potraw. W tym celu jesteśmy gotowi odpowiednio dopasować swój budżet do planowanego standardu świąt - to część obrazu, jaki wyłania się z najnowszego badania PAYBACK... Czytaj więcej »

  • Od 10 lat sukcesywnie rośnie udział alternatywnych systemów chowu kur niosek. Pochodzi z nich już co trzecie opakowanie jaj, choć nadal w klatkach żyje ponad 37 mln kur. Stopniowe zmiany w hodowli to skutek większej świadomości konsumentów, za którymi podąża branża HoReCa. Są oni gotowi nawet zapłacić więcej za jajka, które pochodzą z chowu nieklatkowego. Czytaj więcej »

  • Na polskich, wielkanocnych stołach od lat królują te same potrawy – jajka, biała kiełbasa oraz żur. Trzy dania pojawiają się na szczycie ulubionych świątecznych smaków respondentów badania Barometr Providenta już od kilku edycji. Bez jakich innych specjałów Polacy nie wyobrażają sobie świętowania? Czytaj więcej »

  • Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa atrakcja — Zeromat. To pierwszy tego rodzaju automat marki, w którym oddając puste opakowanie po produkcie, w zamian otrzymujesz dwa pełnowymiarowe napoje gratis. Od teraz aż do 13 kwietnia możesz przyjść i wymienić w... Czytaj więcej »

  • Wielkanoc to święto, które najczęściej spędzamy w gronie najbliższych, przy wspólnym stole, celebrując wspólny czas. Mazurki, czekoladowe babeczki, ciasta, pieczone mięsa, sałatki – to tylko niektóre świąteczne pyszności, którym trudno się oprzeć. Pamiętajmy jednak, że dla czworonożnych członków naszych rodzin, ludzkie jedzenie nie jest wskazane, a wręcz może im... Czytaj więcej »

więcej artykułów